Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Thalita de Jong laat het veldrijden schieten om weer te kunnen knallen op de weg: ‘Ik verdien het om terug te zijn in de World Tour’
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Thalita de Jong laat het veldrijden schieten om weer te kunnen knallen op de weg: ‘Ik verdien het om terug te zijn in de World Tour’ (gelezen 1 keer)
Feedbot
Hero Member
Thalita de Jong laat het veldrijden schieten om weer te kunnen knallen op de weg: ‘Ik verdien het om terug te zijn in de World Tour’
«
Gepost op:
januari 05, 2025, 08:31:47 pm »
Aan de Costa Blanca mag Thalita de Jong sinds woensdag eindelijk in haar nieuwe kloffie van Human Powered Health Cycling op de fiets stappen. ,,Ik heb het verdiend”, zegt ze met trots na een knaller van een 2024. De cross laat ze ondertussen links liggen. ,,Ik heb nog niet de tijd om er naar te kijken op tv.”
Source:
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»