Oud Vossemeer & Roosevelt
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»
Waarom het tóch mis ging tussen Jeffrey en Jerney uit Married at First Sight: ‘Ik zoek iemand die meer tegengas geeft’
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Waarom het tóch mis ging tussen Jeffrey en Jerney uit Married at First Sight: ‘Ik zoek iemand die meer tegengas geeft’ (gelezen 201 keer)
Feedbot
Hero Member
Waarom het tóch mis ging tussen Jeffrey en Jerney uit Married at First Sight: ‘Ik zoek iemand die meer tegengas geeft’
«
Gepost op:
april 07, 2024, 01:45:19 am »
ETTEN-LEUR - ,,Ik ben een hele leuke ervaring rijker en zou het zo weer doenâ€, zegt Jeffrey Hanemaaijer (35) uit Etten-Leur. Hij was dit seizoen kandidaat in het tv-programma Married at First Sight. Maar de stress werd hem vermoedelijk wel te veel: ,,Ik werd opgeladen in een ambulance.â€
Source:
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
»
Nieuws
»
Nieuws Tholen en omgeving
»